Vi har en regjering med kun fordeler for de få, og ikke for alle.

-Det er viktigere enn noen gang tidligere at det er nettopp Arbeiderpartiet som igjen inntar regjeringskontorene, for den utviklinga vi har i dag har vi ikke råd til å ha lenger. Vi har en regjering med kun fordeler for de få, og ikke for alle. En regjering som ikke tar alle med. Vi vinner ikke valget uten alle, også ungdom. Da må vi igjen bli de største blant unge. Derfor er jeg så stolt av å tilhøre et parti, et arbeiderparti som igjen går tilbake til røttene sine og er det vi alltid har vært, partiet hvor absolutt alle er med. Dagens generasjon bryr seg om samfunnet rundt og bryr seg om politikk, det må vi også tru på. For AUF mener at ungdom skal bli hørt og derfor åpne for 16-årig stemmerett ved lokalvalg. Da vil vi vise at vi tar ungdom på alvor fordi vi har kunnskap, de sterkeste meningene og et brennende ønske om at alle skal få det litt bedre dag for dag, sa Ingrid Elise Klosbøle Kolstad.

Ingrid Elise Klosbøle Kolstad LM 2017