Valgkampkonferanse 22. april for Innlandet Ap og LO Innlandet

Bli med når Innlandet Ap og LO Innlandet samles for å legge grunnlaget for valgseier i høst!

22. apr, kl. 09:30 — 15:45, Stertivegen 26, 2390 Moelv
Valgkampkonferanse Ap og LO

BLI MED: Du kan bli med når Innlandet Ap og LO Innlandet har valgkampkonferanse lørdag 22. april. Foto: LO Innlandet

Innlandet Arbeiderparti og LO Innlandet arrangerer felles valgkampkonferanse lørdag 22. april på Arbeiderbevegelsens folkehøyskole i Ringsaker. Program for konferansen ser du nedenfor.

Deltagelse er gratis, men du må selv dekke reise til og fra (eventuelt om kommunepartiet ditt dekker for deg, hør med dem hvis det er aktuelt). Konferansen er særlig aktuell for deg som er kandidat til kommunevalget eller fylkestingsvalget, er valgkampleder eller kommunepartileder, er tillitsvalgt i LO-tilknyttede forbund/fagforeninger/lokalorganisasjoner eller på annen måte skal drive valgkamp i tida fram mot valget.

NB! Det er kun 130 plasser – de første 130 får plass. Når det er fullt, så er det fullt. Det betyr at jo raskere du melder deg på, jo bedre er det. Uansett er siste frist for påmelding 11. april (men trolig er det fullt før den tid, så ikke vent).

Påmelding skjer på denne linken: https://forms.office.com/e/U40UpjW7qG (hvis du har verv i en fagforening eller et forbund tilknyttet LO skriver du det i felt 2 – har du ikke slike verv skriver du inn kommunepartiet ditt, f.eks. Kongsvinger Ap eller Søndre Land Ap eller hvor du er fra, resten av skjemaet er enkelt å forstå)

Det er gode innledere fra både Arbeiderpartiet og LO på konferansen, og du vil lære mer som du med garanti får bruk for i valgkampen. Ikke minst får vi et godt utgangspunkt for hvordan Arbeiderpartiet og LO sammen kan jobbe for valgseier i flest mulig av kommunene i Innlandet samt i fylkestinget ved valget nå i høst.

Spørsmål? Ta gjerne kontakt med Innlandet Arbeiderpartis fylkessekretær Bjørn Jarle Røberg-Larsen på mail [email protected] eller på tlf/SMS 40466384.

Valgkampkonferanse Innlandet Ap og LO Innlandet 22 april 2023